.....................



فول آلبوم یلدا عباسی

بیوگرافی

نوازنده دوتار و خواننده موسیقی مقامی و کرمانجی شمال خراسان و فولک

از سال1378 شروع به اموختن دوتار نزد اساتید قوچان نمود و از محضر اساتیدی همچون مجید احمدی،اباصلت راستگو،رمضان بردری،محمدیگانه بهره مند شد و هم اکنون مراحل تکمیلی و پژوهشی خود را در این زمینه با جناب اقای مجتبی قیطاقی،محقق و پژوهشگر موسیقی مقامی شمال خراسان کار میکند.وی با چندین گروه هنری همکاری داشته و در چندین جشنواره موفق به کسب مقام برگزیده و مقام اول در رشته تکنواری دوتار شده است.در سال 2008 نیز در فیلم مستند \"طرقه\" به کارگردانی محمدحسن دامن زن ایفای نقش نموده که این فیلم نیز برنده چندین جشنواره داخلی و خارجی و ازجمله تندیس فیروزه و سینمای حقیقت و ...شده است در سال 1389 اولین اثر هنری خود را با هم خوانی مادرش و اقای محسن میرزازاده با نام \"کووات\" ارائه کرد.

از نظر وی اولین تجربه ی هنری اش اجرای نمایشنامه موزیکال در سن 5 سالگی به کارگردانی مادرش است. او مادرش را اولین و بزرگترین مربی و مشوق خود در این راستا میداند و موفقیتش را مدیون زحمات فراوان مادرش تلقی میکند. وی اوازهای محلی و مقامی را از مادرش،اوازهای ایرانی را از استاد رضا شاکری اموخت،و در زمینه ی صداسازی از تجارب استاد حمیدرضا نوربخش بهره جست و هم اکنون نزد پرواز همای در حال فراگیری تکنیک های خوانندگی و اواز کلاسیک می باشد.

از جمله اهداف او اشاعه ی فرهنگ غنی و اصیل کرمانجی شمال خراسان و معرفی ان به جهانیان است.

 

 

دانلود البوم کوات

 

 توضیحات: 

آلبوم کوات
با صدای محسن میرزاده و همخوانی یلدا عباسی
سنتور: قاسم اهوارکی
آواز: میثم قاضی میر سعید
تار: شاهرخ شیران
ویولن: حسن کوهستانی
عود: مسعود عابدینی
کمانچه: مهدی
تنظیم کننده: حمید جاقری
سرپرست گروه: محسن میرزاده 

 

 

track 1

track 2

track 3

track 4

track 5

track 6

track 7

 

دانلود آلبوم در حسرت دیدار

track 1

track 2

track 3

track 4

track 5

track 6

track 7

 

تک ترک ها

 

رندا من...

شوان

 

ویدیو ها

 

بوی شراب    آب و آتش    شاسیار   ساقیا   له یاره   درحسرت دیدار 

 

 

مستند طرقه

 

طرقه” مستندی جسورانه است که شرایط بخشی از زنان روستاهای شمال خراسان را به تصویر می کشد. در طرقه داستان زنانی را می‌بینیم و می‌شنویم که با ساز دوتارشان زخمه بر ساز می‌زنند و هر زخمه بر دوتار آرامشی آنی به آنها می‌بخشد. زنانی که در طرقه دوتار می‌زنند کمتر فرصت حضور اجتماعی دارند و بیشتر شوهرانشان یا آنها را رها کرده‌اند و یا بر سرشان هوو آورده‌اند.
در این شرایط سخت و در جامعه‌ای با روحیه مرد سالارانه که نسل به نسل از پدر به پسر رسیده این زنان و دختران جوان نوازندگان و خوانندگان ماهری شده‌اند که محمد حسن دامن‌زن زندگی این زنان را ثبت کرده است
با ایفای نقش خان گل،زیباصنم،گل نبات و یلدا عباسی

لینک دانلود

 


نوشته شده توسط محمد مرادی در

و ساعت :



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by 2saledeh ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




محمد مرادی




ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روستای زیبای دوسالده و آدرس 2saledeh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












دوسالده , گل , فیلتر شکن , روستا , فیلترشکن , dosaldeh , dosaledeh , طبیعت , 2سالده , دسالده , دوسالده , دسالده , 2سالده , dosaledeh , dosaldeh , فیلترشکن , فیلتر شکن , روستا , طبیعت , گل , , دسالده , 2سالده , dosaledeh , dosaldeh ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: